Jihoo!

11/06/2008 01:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu ska jag berätta lite om vad som pågår i mitt huvud ha ha. Som ni vet så var jag ju på en anställningsintervju förra veckan, och i morse så ringde man och erbjöd mig tjänsten!

Oh my god...

Men det blir jättebra, jag är väldigt glad och det är superspännande. Det är snabba ryck så nu har jag tackat ja. Ska iväg redan imorgon faktiskt och prata lite med min blivande kollega, över lunch. Sedan har hon semester i ett par veckor och efter det kommer jag att börja. Men det blir lite researchjobb innan också.

Det låter verkligen som ett riktigt bra jobb för mig, det är förvisso tidsbegränsat än så länge eftersom man inte vet hur organisationen ska se ut (vilket är mitt jobb att ta reda på) men kan mycket väl bli tillsvidare. Sen är det ju inte jobbet jag sökte först, utan ett av de jobb jag sökte mest för skojs skull eftersom jag inte trodde att jag skulle få det... Trodde mer på det första men där blev man inte ens kallad till intervju. Så det kan gå. Men jag är riktigt nöjd.

Så. En liten brief, åter till studierna!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers