Testing, testing

11/22/2008 03:51:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

fattar inte varför jag håller på. Test efter test och alltid samma sak. Ja, det är jag som är idealisten och jag ska skriva eller jobba med det jag faktiskt jobbar med. Grattis till mig..

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare

Detta test hittar du här

Vem är du?

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jessica on 23 november 2008 kl. 09:27

Fick samma resultat som du hur det nu gick till, tycker inte vi är så lika eller ?

Comment by Hanna on 23 november 2008 kl. 14:18

nja det är väl inte så avancerat det där ;) Men vi kanske är mer lika än du tror..

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers