Viktigt

11/25/2008 10:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I morse ställde jag mig på vågen och fick en smärre chock! Den visade nämligen på minst fem kilo plus sedan förra veckan. Vilket borde vara typ omöjligt att lyckas med. Särskilt som min vikt har varit hyfsat stabil länge nu. Jag var nästan i chocktillstånd faktiskt, det var inte alls kul och jag kunde inte förstå hur man kan gå upp så mycket utan att det märks på kläderna heller. Sen klev Olivia upp på vågen och då ser jag att hon väger tre kilo mer än hon borde... Börjar ana oråd. Nog för att Olivia äter ganska bra för det mesta, och gillar det som är gott såklart men inte kan hon väga som en treåring heller helt plötsligt efter att ha följt sin kurva från punkt till pricka från dag ett.  Hon är ju superaktiv och bara muskler.. Nej, det är vågen som är galen! Tvingade upp Johan när han kom hem och han konstaterade nöjt att ja han var nog lite tyngre än sist. Nej, ut med IKEA-vågen och in med en ny. Nu har vi en sån där modern sak som mäter det mesta. Har inte testat den själv ännu, men Johan var i alla fall 4 kilo lättare helt plötsligt, i och för sig utan byxorna men en viss skillnad är det ju. Passar bra nu då jag shoppat på mig en massa nyttigheter inför den stundande GI omgången som börjar imorgon.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 25 november 2008 kl. 22:24

Så du kör igång på en ONSDAG alltså?? Strongt Hanna du är duktig du!! =)/Maria

Comment by Hanna on 25 november 2008 kl. 22:36

Tja, varför inte ;) Tycker måndag är en riktigt dålig dag..invägning direkt efter helgen hahaha. Så onsdag blir bra!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers