Godkväll

11/28/2008 11:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

i stugorna. Är allt bra i bloggosfären? Jag lever och mår bra. Det har bara varit så fullspäckat idag så det är inte klokt...not. Jag har i och för sig ägnat förmiddagen åt diverse snöskottning, och eftermiddagen åt att lyssna på Olivia som skulle försöka sova. Snöskottningen gick bra, blev en del pulkarace också, men sovandet gick inte alls. Därmed inget skolarbete, inget hästliv heller. Jaja sådana dagar blir det ju ibland. Ikväll har J skottat ridbanan och hämtat en massa hö så vi klarar oss till nästa år, så hästarna får ju sitt i alla fall.

Summa summarum jag har inte gjort något idag. Men imorgon..då ni.

Glädjande nog fick jag rätt i vem som skulle lämna idol denna veckan, i och för sig hade jag rätt förra veckan också men det var inte lika glädjande... Men egentligen finns ingen spänning kvar. Tror jag. Det känns som om att Robin och Kevin blir i finalen - Alice lyckas ju klamra sig kvar gång på gång i och för sig - men Kev är ju den självklara vinnaren.

Nej, nu ska jag ta och vika in årorna,

simma lugnt

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Anonym on 29 november 2008 kl. 19:12

åh tack så jättemycket! blir verkligen jätteglad när nån uttrycker så fina ord om nåt jag gjort =)

allt väl?

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers