Skrållan - the update

11/10/2008 06:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Inga kattungar i sikte... men det verkar i alla fall som om att någon/några finns kvar även om Skrållan både hunnit kasta nån unge och efter helgens episod vad-det-nu-var. Nu har jag satt mig ner och försökt räkna ut  hur långt borta det kan vara.. När vi förstod att hon var dräktig så bör det ha gått åtminstone 3 veckor, mer än så gissade jag eftersom hon var så stor!

Om hon hade gått tre veckor då så kommer kattungarna runt den 20 november - alltså en bit kvar. Hade hon gått fyra veckor så kommer dem runt den 13 november plus minus några dagar. I så fall är det inte så långt bort... Man ska ju kunna känna kattungarna sparka runt sista veckan. Det vet jag inte om jag gör, men jag kan ju känna dem tydligt om någon ligger på tvären och så. Men med tanke på att hon var så stor, och att hon kastade någon unge så var det kanske många helt enkelt - och inte så gamla som vi trodde?

Det hade underlättat om vi märkt att hon var i löpen.

Någon som vågar gissa datum för nedsläpp? Hehe..

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers