Today's list!

11/06/2008 10:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Fint! Lite spänt men på ett positivt sätt.

Planer: Har lånat bort Olivia idag så nu ska jag skriva min hemtenta. Hoppas hinna den klart och gärna lite mer studieuppgifter på det. Fundera.

Gjort: Ätit frukost, myst med gumman, fått ett erbjudande.

Lyssnar på: Fläkten i lilla laptopen.

Läser: Sociologiska perspektiv av Engdahl och Larsson.

Dricker: Oj, inget än idag.. inte så bra.

Äter: Blev en leverpastejmacka till frulle.

Bästa: Erbjudandet var bra, Skrållan har fortfarande kisseungar i magen har vi nu kunnat konstatera

Sämsta: Att få något viktigt att fundera på precis när man ska sätta sig med en tenta. Inte så lysande faktiskt...ha ha.

Barn: Underhåller morfar idag...

Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 6 november 2008 kl. 10:48

Nä men fick du jobbet eller?? Är det DET erbjudandet du snackar om? Nyfiken i en strut blev jag ju nu! =)/Maria

Comment by Hanna on 6 november 2008 kl. 13:43

haha :) Jo, jag fick ju det..

Anonym on 6 november 2008 kl. 14:26

Men herreguuud GRATTIS Hanna!!!!! =) Oj vad GLAD jag blir för din skull! =)

Comment by Hanna on 6 november 2008 kl. 16:44

Tack, tack :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers