Today's list!

11/14/2008 10:33:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Det är väl ganska bra med tanke på lätt skallebang och rossel ända ner i lungspetsarna. Men jag kan ju trösta mig med att rosslet brukar komma då förkylningen är över och bara skräpet kvar..typ.
Gjort: Vi har bara ätit en lång frukost, jag och Olivia... inte så mycket mer.
Planer: Skriva en shoppinglista till J som får handla till kvällen. Läsa. Baka, idol ikväll... Oj, måste nog beställa hem mera hö också, tror dem är inne på slutklämmen...
Ser på: Barnkanalen
Lyssnar på: Barnkanalen
Läser: Bloggar, husmorsorna och den där boken till höger (om kärlek å sånt). Jag vill också åka till Italien, och prata italienska.. Ciao.
Dricker: Honungste igen
Äter: Tor igen, och så den där mellanlagrade hushållsosten. Helt ok.
Bästa: Att det är fredag, idolkväl med vännerna..
Sämsta: Vet inte.
Barn: Go och glad...
Väder: Det ser ut att snöa.. redan? Hm.. Ska kolla yr.no igen. Blåser gör det också så jag kanske måste klä på hästarna. Jaha, då sk vi klä oss och gå ut då.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers