Today's list!

11/18/2008 09:43:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Bra, ganska utvilad.
Gjort: Läst mail och bloggar
Planer: Hmm... vet inte faktiskt vad jag ska ta mig till..utöver det vanliga
Ser på: Barnkanalen
Lyssnar på: Ja, Barnkanalen...
Läser: ja mailen och bloggarna
Äter: inte än
Bästa: Träning ikväll, ser jag fram emot 
Sämsta: att Olivia just nu är arg för att hon inte får göra som hon vill, vilket gör att hon ligger och sparkar på mig, vilket hon inte får, vilket gör henne ännu argare.. och nu har det gått över.. ha ha.
Barn:  Ja vad ska man säga? Hon sover till 9-10 varje morgon... hur ska det gå när hon ska börja på dagis?
Väder: Det snöar visst lite.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 18 november 2008 kl. 09:49

Men helvete Hanna - NJUT av att hon sover sååå länge!! =)/Maria som blir jävligt avis för jag var uppe klockan FEM imorse *skratt*

Comment by Hanna on 18 november 2008 kl. 11:08

hahaha..ja det kanske jag borde göra. Ännu bättre vore det väl om jag steg upp lite tidigare så jag faktiskt fick något gjort innan hon vaknar :P

Hade inte du beställt en som skulle sova lite längre förresten ? *fniss*

Anonym on 18 november 2008 kl. 12:04

Jo herregud jag HADE lagt in det i beställningen på nästa son men någon måste har MISSAT det!! =/*GRRR* Ja som sagt Hanna, njut... =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers