Katastrofen

11/25/2008 11:27:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God förmiddag på er alla där ute i bloggosfären.

Jag fick min sovmorgon som jag trodde. Fast jag är trött ändå. Har sovit riktigt dåligt, drömt skumma drömmar om exploderande kraftverk och hur vi fick fly till stugan på Granhöjden för att slippa översvämning. Fast det blev ingen översvämning, men vi packade ändå ihop allt vårat bohag och drog iväg. Hästarna fick följa för vi skulle stanna i tre månader minst. När vi kom fram var stugan mycket större, den hade diskmaskin men fortfarande ingen fungerande toalett och golven var minst lika sneda som vanligt. Undrar hur diskmaskinen fungerade utan vatten...? När jag vaknade var jag helt matt i alla fall över allt flyttande och packande, och jag hade precis kommit på att jag skulle bli tvungen att bygga hagar också. Mitt i vintern.

Lite skumt faktiskt att jag drömde om Vilhelmina igen, här om natten var vi nämligen där fast vi kollade på något hus, inte för att köpa utan det var någon annan anledning. Sen var min kompis direktören där och då kom vi på att vi kunde ju hälsa på i hans nya hus när vi ändå var i Vilhelmina. Kanske är det så att vi måste åka dit och hälsa på snart helt enkelt.

Annars är katastrofdrömmarna rätt så vanliga hos mig, det händer nån gång om året eller så.. det gick ju ovanligt bra den här gången.

Idag har vi inga större planer.. ska ut med Leo en sväng och testa dojjorna. Se hur det är med Pion också, om hon hostar fortfarande. Sen måste vi handlaockså. Har visst slut på det mesta. Som vanligt.. Och gymmet ikväll! Jo det blir nog fullt upp idag också.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers