Suck & Pust

11/28/2008 02:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

har just insett att det redan är advent. Vilket innebär stryka julgardiner och sätta upp all julbelysning. Måste fixa ett par utegranar också. Kommer att bli fint och bra men har verkligen inte minsta lilla julstämning än. Det kanske bara är bra, så man inte gör bort det före jul menar jag.. Har i alla fall tänkt så långt att vi måste hämta hem hö i helgen så det räcker över nyår i alla fall. 

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Linda Lidén on 28 november 2008 kl. 14:25

Samma här! Jag skulle ha sytt mina julgardiner redan men har inte börjat... och alla julsaker är inpackade i den övriga röran i förrådet. Tänker varje år att det ska göras i tid men icke!

Men, julen kommer i alla fall och julstämningen med.

God Jul!

Comment by Hanna on 29 november 2008 kl. 22:19

haha..oj jag har letat mina julgardiner hela dagen så det vara nära att jag skulle behöva nya!

Ha en fin helg och god jul på dig med :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers