På tal om...

11/10/2008 01:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

det där med att hänga ut folk! När vi var på hotellet här under marknaden så hittade jag ett minneskort på golvet. Plockade upp det, stoppade det i fickan och glömde sedan bort det....

...tills idag. Hittade kortet igen och har suttit och vägt det i handen..ska jag kolla vilka bilder som är på det? Inget enkelt val ska jag säga. Herregud, vem vet vilka bilder man kan hitta på ett sådant!? VILL jag verkligen se dom? Fast, å andra sidan så kan det ju vara ett viktigt kort som någon saknar, kanske kan jag lämna tillbaka det till den rätta ägaren med hjälp av bilderna.

Så har jag suttit och funderat. Till sist tog nyfikenheten överhand...  Lika bra att erkänna. Och nu när jag ändå har gått SÅ långt att jag kollat på kortet, så kan jag lika gärna visa er bilderna också... det är ju kört ändå och det jag hittade var så speciellt så jag bara måste visa! Håll i er:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20080402138 20080506249 20080524310

 

Need I say more?

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 10 november 2008 kl. 20:12

Hahaha...detta inlägg räddade min annars ganska trista kväll.

/Emilia

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers