Bättre.

11/30/2008 10:30:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Skoluppgiften är inlämnad och jag har till och med hunnit börja på en annan.

Jag har duschat, oj så skönt det var då...

Vi slipper väcka Olivisen 3 timmar tidigare än vanligt imorgon, farfar kommer hit istället. Känns skönt att hon slipper den långa dagen.

Huset är inte bara pyntat, det är städat också. Har inte hunnit fixa bilder på utebelysningen... (enligt önskemål). Men den sitter där. En julkärve också.

Nu ska jag bara släcka min törst lite, borsta håret och torka en stund till sen ska jag sova för OJ så trött jag blev. Men allt känns bättre nu.

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 1 december 2008 kl. 08:58

Önskar att vårat hus också var städat. Detta hus blir ALDRIG städat. Fattar inte hur det kan vara sånt stök jämnt?!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers