Lugnt på skolfronten...

11/20/2008 04:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Just nu är det egentligen bara en av mina två kurser som jag behöver engagera mig i, och det är bra skönt faktiskt. Den kurs som jag inte engagerar mig i är nämligen en av alla dessa metodkurser som jag läst genom åren. Jag läser den ändå, bara för att just den kursen ska ingå i min examen och annars kommer det att fattas några poäng om jag tillgodoräknar mig den vilket man annars kan göra. Hur som helst, vi fick en inlämningsuppgift förra veckan som jag gjrde samma dag den kom ut och lämnade in. Jag har inte köpt eller lånat några böcker till kursen eftersom jag har alla redan, men när jag skulle göra uppgiften så hittade jag inte den aktuella såklart. Nåväl, fick 10 poäng av tio möjliga på den uppgiften utan litteraturstöd så jag känner att mitt beslut att inte engagera mig får stå kvar. Den andra kursen däremot.. måste jag ta tag i snart.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers