Shoppat.

11/20/2008 09:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hööks rear och jag passade på att köpa några grejor till framförallt Leo som är i mest akut behov. Ett schysst vintertäcke, en repgrimma och ett träns blev det. Hm.. ser nu att mycket gick i rött och det var inte alls planerat utan ibland blir det som det blir helt enkelt. Att tränset ska vara brunt var självklart, matcha tömmar och sele..

Etiketter:

5 hälsningar:

Comment by lillebror on 20 november 2008 kl. 22:07

Ja tänk va han får skämmas inför sin kompisar om de inte matchar :P

Comment by Hanna on 20 november 2008 kl. 22:19

det vet du

Anonym on 20 november 2008 kl. 22:25

Nej men Hanna nu är det dags för lite hästbilder tycker jag! Jag skulle vilja ha det VARJE dag i din blogg men DET kanske är lite för mycket begärt *skratt* Jag är ju inne ungefär 400gånger/dag på din blogg för att kolla så att jag är ju lite lätt beroende *skratt*

Hur känns det med jobbet?/Maria

Comment by Hanna on 20 november 2008 kl. 23:23

Jag stod faktiskt och tittade på A idag, och tänkte på hur vuxen hon börjar se ut i kroppen. Hopps att hon fortsätter utvecklas som hon gör. Stadig som Pi fast något ädlare och definitivt mer högställd :) Ska se om jag kan bättra mig... Imorgon blir det dock inte.

Jorå det känns ok tror jag..har inte hunnit känna efter så mycket ;)

Anonym on 21 november 2008 kl. 10:02

Jaså har hon börjat se lite mer vuxen ut? Åh vad jag längtar efter bilder - lägg in när du har tid eller skicka om du ej vill lägga ut på bloggen! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers