Tokfnatt

11/21/2008 09:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Mina orkidéer har fått tokfnatt, alla blommar eller tänker blomma. En av dem har jag haft i hundra år, den har ingen "jord" och har sett allmänt döende ut. Och den har aldrig blommat. De andra fick jag i februari och mars, de blommade i tre månader och nu börjar de alltså om.

20081118266 Döende? (Fast man kan ju inte dö med en ängel som motvikt så man inte tippar.. kanske)

20081118267 Flitiga.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 21 november 2008 kl. 14:05

Mina orkidéer blommar också nu. Fast jag sköter dom precis tvärt om motför hur man SKA göra, så blommar de numer nästan hela året runt! Vackra är dom! Hopaps vi kan ses snart, här julpyntas det för fullt! Kramelikram // M

Comment by Hanna on 22 november 2008 kl. 10:10

OJ! Redan.. haha. Här blir det inte jul på någon vecka till ;) Ja känns som om att vi borde ta och hälsa på er... snart! Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers