Today's list!

11/19/2008 11:41:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Lätt frustrerad... det är en sån där ... dag.
Gjort: Vaknat, gett Olivia gackan, stigit upp, duschat/badat, gett Olivia banan, klätt mig, tvättat Olivia som pumpat ut allt schampo, bortsat håret, tvättat Olivia som pumpat ut all duschtvål, halvklätt mig, tagit på Olivia blöjan som hon tagit av sig, klätt Olivia, klätt mig, bäddat, svarat i telefon, tvättat, städat, låst tvättstugan, stökat in allt i maskinskåpet som har barnlås, mailat med min lärare, stökat in allt i det barnsäkra grytskåpet, lagar mat...  
Planer: Äta frunch, packa ihop oss, lämna Olivia hos morfar, åka till stan för jobbmöte, åka hem, träna om jag hinner ikväll.
Ser på: Inget
Lyssnar på: P3 Populär. Ja i det här huset är det public service som gäller 
Läser: Olika
Äter: inte hunnit
Bästa: Ja du.. det kunde ju snöa och vara snorhalkigt men det gör/är det inte. 
Sämsta: Kaoset som råder
Barn:  I sitt esse kan man säga. Minst sagt.
Väder: Kallt (-8 just nu), klart och otroligt vackert..

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers