Najs...

11/10/2008 10:05:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

...har ägnat kvällen åt städning. Alltid skönt efteråt. Ännu bättre ska det bli att krypa i säng om en stund, mellan nya lakan och med en god bok. Har tre nya böcker som jag hoppas mycket på, frågan är vilken man ska börja med? Två feelgood-böcker, varav en tegelsten på engelska men med min absoluta favoritförfattare i den changern, den andra är mindre och på svenska med en ny spännande författare. Den tredje boken är en riktig skräckis av en svensk författare och den har nyligen kommit ut på film...kan ni gissa vilken? Tror dock jag stannar vid att läsa boken, det brukar ju som vara en besvikelse!

Nu har min sambo gjort lite kvällsfika... vilken tur jag har!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers