Snart börjar allvaret.

11/12/2008 12:02:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har varit och träffat min chef... så nu vet jag att jag börjar jobba på måndag! På MÅNDAG.. alltså jättesnart. Sen var det ju det där med löneförhandling också - det känns ju alltid jobbigt. Men jag vet inte.. det blev inte så mycket förhandling eftersom hon bjöd mer än jag angett i min ansökan - kände inte att jag kunde diskutera det direkt.. annars känns det bra allting. Det lät också som om att tjänsten kommer att utökas framöver. Men spännande ska det bli för det är mycket att ta tag i. Väldigt mycket..

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 13 november 2008 kl. 01:32

Spännande då är det bara att kavla upp ärmarna då :-)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers