Intet nytt

11/07/2008 10:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Skrållan har krupit fram ur sitt gömställe, det verkar fortfarande vara ganska så lugnt...

Ikväll har vi sett idol, fikat en riktigt spännande och god kaka! Åh, den skulle passa bra till glöggen.... Tycker det var en ovanligt jämn idolkväll och nivån var rätt så hög ändå - men sorg fick vi se Lars lämna idol och jag kan tänka mig hur jämnt det var  röstningen. Det var nämligen undeför de jag absolut inte trodde skulle hänga löst som gjorde det... dessutom tippade jag att en av tjejerna skull åka på grund av låtval och inget annan.. men nej, det blev Lars.. Ååååh. Så tråkigt. Well, well..

Annars är vi ju solo ikväll, jag och min tös, eftersom pappsen är ute med grabbarna. Kul att dom lyckats samla ihop några av alla dom där DDI:arna (internt). Eller i alla fall dom som har en lite längre historia än så. Nu ska jag ta ett snack med Skrållan om hon vill..

Later, bloggosfären.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers