Fars dag!

11/09/2008 11:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

 

Men Olivia har inte hunnit fira sin pappa än...han drog iväg på nåt hockeysmockey ett par timmar innan gumman vaknade. Snälla söta Olivia som för övrigt sov till tio idag igen - tack för det! Var ute till två nånting och vaknade naturligtvis vid åtta men det var skönt att få ligga och dra sig just idag... om gårkvällen kan jag annars säga att jag hade riktigt trevligt, och sällan har jag väl fått så mycket oanständiga förslag. Nu var det inte så att jag var oanständigt klädd, eller betedde mig oanständigt utan jag råkade tydligen på helt fel person. Men, jag fick ju skratta. Tyvärr fick jag drömma mardrömmar också.

Nu väntar vi alltså på att pappan i huset ska komma hemså vi får fira honom, och sen finns det ju fler pappor att fira också...

00602343

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Anonym on 9 november 2008 kl. 16:14

Men jag måste inflika! Det kunde inte bero på att damen i fråga såg ut som veckans kalaspingla??? Men det var super trevligt och jag ska bara ta mig hem från mormor sen kommer jag och lille Chess och våldgästar!!

Comment by Hanna on 9 november 2008 kl. 18:10

Ja haha jag HOPPAS verkligen att det var därför ;) Men..

Ni är så välkomna! :D

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers