Åkka åkka!

11/14/2008 06:56:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så har vi fått snö och ännu en vinter börjar närma sig. Samtidigt som jag välkomnar snön, ljuset, härliga ridturer... så slog det mig hur lång vintern är, hur mycket snö man får skotta, hur snön lyckas vara så kall och så ivägen ibland. Men nu är den här i alla fall och den här gången så hoppas jag verkligen att den stannar. Vi har varit ute idag, jag har sprungit med pulkan och Olivia upp och ner för backen och lyssnat på hennes pärlande skratt! Jag har också sett henne ligga på mage och tjuta av förtvivlan när vi skulle gå in. "Åkka" "åkka" säger hon och tjuter...

Nu har vi fått i oss middagen, vi (läs: jag) har bakat, vi (läs: Johan) har hämtat hö och nu ska vi (ibid.) dammsuga lite och sen blir det en TV-kväll i soffan. Har ingen aning om vilket som är kvällens tema i Idol? Well, det får bli en överraskning.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers