Om idag

11/17/2008 10:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag är jag på mitt nya jobb. Kan ni tänka er...? Jag bloggar såklart INTE från jobbet utan det här är en spökröst som talar till er: Moahahahaha... Eller så är det ett planerat blogginlägg som jag skrev igår för publicering idag. Välj själv. I alla fall, när jag kommer hem så ska jag berätta om min dag, om mitt kontor som förvisso är tillfälligt eftersom vi ska byta sen, och om hur det känns. Eller nåt..

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 17 november 2008 kl. 10:03

Vad spännande att höra om din första arbetsdag på det nya jobbet! Hoppas allt går bra och känns kalas!!!

Anonym on 17 november 2008 kl. 12:13

Shit vad spännande =) Lycka till och hoppas du trivs och att allt känns bra! /Maria

Anonym on 17 november 2008 kl. 16:54

Lycka till och hoppas att din första dag blev bra! Kram A-C

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers