Överlevde.

11/17/2008 09:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gud jag vet inte vart jag ska börja ens... Men som synes så överlevde jag min första dag på jobbet och alla mina spökinlägg på bloggen har kommit in också. Finurligt.

Tusen tack för era fina lyckönskningar förresten... det värmer.

Började i morse med att försöka hitta ett litet kontor, eller en dator åtminstone och det hittade vi till slut. Men ytterst tillfälligt så jag hoppas det ordnar sig snart. Tanken är ju att hela enheten jag jobbar på ska kunna sitta tillsammans, samlokalisering har ju typ bara fördelar... Sen har jag sprungit runt och hälsat på en massa folk, försökt få en överblick över jobbet - eller allt som måste redas ut och även hunnit ha ett möte med en av mina klienter. Ja, jösses.. vilken dag. Nu är det snurrigt men jag börjar ha lite, lite koll på vad som behövs. Frågan är bara hur jag ska kunna få ihop allt! Så snart jag känner att jag har koll på vad som behövs så måste jag knyta lite kontakter med alla inblandade instanser också. Imorgon ska jag då vara hemma och mysa med lillan och hästarna, sen blir det en liten tjänsteresa på onsdag, ledig på torsdag och jobb på fredag. Så kommer det väl att se ut ett tag, jobb 2-3 dagar per vecka i alla fall de första två månaderna. Det var skönt att komma hem i alla fall, hade fått tillbaka en av de där hemska skoluppgifterna också. Behövde inte göra om den, den blev godkänd med ett litet plus i kanten till och med. Har absolut ingen aning om vad det handlade om?

Nu måste min lilla hjärna vila lite.

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 17 november 2008 kl. 21:53

Men herregud vad skönt schema du kommer att ha Hanna!! =) Glad för din skull/Maria

Comment by Hanna on 17 november 2008 kl. 22:06

En mjukstart är väl aldrig fel... ;) Fast det känns ändå inte som en mjukstart hahaha

Anonym on 17 november 2008 kl. 22:25

Åååå vad kul att det gick bra! Det är ju alltid så spännande första dagen på ett nytt jobb, bara lära sig vad alla heter brukar kunna vara ett aber!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers