Today's list!

11/26/2008 09:40:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Bra, tror jag. Har lite nyheter att bearbeta men det är bara positivt. 
Gjort: En vällingflaska, bytt blöja på gullungen..nu ser vi TV och funderar på frukost. 
Planer: Idag måste jag fixa med lite skolarbete, ringa lite jobbrelaterat, åka till stan och shoppa till barn och djur, träna om vi hinner hem i tid. 
Ser på: Barnkanalen/Disneychannel. Av någon anledning har vi fått DC sen ett par veckor, måste kolla om vi har något mer spännande som vi inte haft förut. 
Lyssnar på: Ovan nämnda. Nalle Puh är det visst...
Läser: This charming man, av Marian Keyes, en sida per kväll ungefär. Blir nog klar om ett par år i den här takten. 
Äter: Snart, börjar vara lite hungrig. GI-frukost idag då. Har laddat upp med keso. Och så. Dricker: Tahitite
Bästa: The news.  Very very good news.
Sämsta: Kommer inte på nåt. 
Barn:  Leker med Baba, världens snällaste hund.                                                                               Väder: Inte så kallt som igår tror jag, då hade vi köldrekord här i U -12,5. Vi är ju ganska skonade här uppe på höjden. Kan knappt komma ihåg att det varit kallare än -20 nångång sen vi flyttade hit faktiskt. Någon gång, kanske?

Etiketter:

5 hälsningar:

Comment by Petra on 26 november 2008 kl. 09:49

Grattis! Du har vunnit ett paket te i min tävling. Mejla mig ditt namn och din adress till petra.manstrom@gmail.com så kommer vinsten med posten!

Anonym on 26 november 2008 kl. 10:09

Nej men vad är DET för nyheter då? Jag blir ju sååå nyfiken när du skriver sådär Hanna =) Fast jag vågar ju inte gissa vad det kan vara förståss ;)
/Maria

Comment by Hanna on 26 november 2008 kl. 10:43

Petra! Vad kul! :)

Maria! Hahaha kanske inte ska skriva sådär då ;) Det är ett nytt projekt som jag inte vill berätta om förrän alla bitar är på plats, men nu är det en bit på väg i alla fall och det är jag glad över.

Anonym on 26 november 2008 kl. 11:03

Jo skriv så Hanna så får jag något att fundera på ;) Alltid kul! Åh ett nytt projekt - tell us more när du vill! =)

Och GRATTIS till bloggtävlingen - det förtjänar du! Men inte FAN behöver DU gå ned TIO kilo?!?! Var har du dom?? Du är så fin som du är ju!/Maria

Comment by Hanna on 26 november 2008 kl. 12:48

Hahaha ja men tack Maria, men tyvärr så behöver jag nog det... den där jädra vågen har ju talat om för mig att det inte alls är bara muskler som jag hade hoppats ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers