Skitbutik!

11/11/2008 01:45:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hmpf. Jag beställde ju easyboots från För Ryttare till Häst, som skulle levereras inom en veckas tid ungefär. Efter drygt två veckor så avbeställde jag ju dem eftersom jag inget hört från butiken, och beställde från ett annat ställe där de skickades dagen efter. Jag har fortfarande inte lyckats få någon respons från den första butiken, och nu visar det sig att även dem har skickat grejorna, tre dagar efter att jag AVBESTÄLLT. Ingen leveransavisering, ingen kommentar, ingenting. Jäkla skitbutik säger jag bara... Så jag kan ju verkligen rekommendera att INTE KÖPA FRÅN "FÖR RYTTARE TILL HÄST", ELLER "SILVERSHOPPEN" som de också heter.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Anonym on 23 december 2008 kl. 18:30

Skitbutik sextoysonline.se
Betalade ett paket den 18 Januari!
Har fortfarande inte fått det hem idag!
Inga pengar tillbaka!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers