Fy, fy, fy

11/30/2008 07:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

riktigt dålig dag. Illa. Men inget som inte går över antar jag. Och inte fick vi några glöggmuggar heller, glögg fick vi men bommade muggarna. Fast vi var ute i god tid.

(För den som inte hänger med nu så delar kommunen ut glöggmuggar varje år på skyltsöndagen). 

Nu måste jag skola mig lite, har en uppgift som ska lämnas in idag som inte är riktigt klar. Imorgon blir det jobb, har förberett med fler julklappstips på Önskelista 2008, som kommer ut under dagen. Kanske förbereder jag något annat inlägg också, vi får se..

P.S Eftersom jag är lite lat så orkar jag inte maila, utan ställer frågan här - Maria, är det ok om jag köper ut en grimma till Athena, fölgrimman går knappt på längre... behöver en i ponnystorlek och det minsta jag har är cob?!

Etiketter: , , ,

4 hälsningar:

Anonym on 30 november 2008 kl. 20:20

Men Hanna, jag har ju några grimmor hemma i stl ponny som kanske passar till lillan!?

Anonym on 30 november 2008 kl. 20:20

Självklart Hanna - köp en och så sätter jag in pengar =) /Maria

Comment by Hanna on 30 november 2008 kl. 20:36

Hanna - Ja, men det vore ju toppen! Vi kanske måste göra en visit i sörbyn då :)

Maria - ok, bra att du lovar då fixar jag det på nåt vis, det kanske löser sig bra det här ;)

Anonym on 30 november 2008 kl. 20:51

Allt löser sig Hanna -allt =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers