Läskigt men kul...

11/09/2008 08:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

igår pratade vi om det här med bloggning. Jag tycker ju att det finns så mycket positivt med att blogga och man väljer ju själv hur mycket man vill dela med sig. Själv så försöker jag att aldrig någonsin hänga ut någon, det är väl min familje som mer (J) eller mindre (O) frivilliga och jag har mycket tydliga gräner för vad jag delar med mig av. Man skrapar ju bara lite på ytan... Sen det där med hur många som egentligen läser varje dag! Det är då det blir lite läskigt... att tänka sig att varje dag är det runt 70 unika besökare, det vill säga med olika ip-adress som besöker min blogg, och en bra bit över hälften av dem kommer tillbaka varje dag.. och jag vet bara om en bråkdel.

I övrigt så älskar jag framförallt att läsa bloggar, det viktiga är att dem på något sätt berör mig. Att jag läser familj och vänners bloggar är ju självklart, sedan är det ju dom där bloggarna man följt så länge så det känns precis osom om att man känner personen i fråga! Brukar tänka på hur det skulle vara att träffa dessa människor...? Har ju till och med drömt om det haha. Men det skulle nog kännas lite märkligt.. Jaja, hur som helst så känner jag att jag har fastnat i några bloggar som jag tycker mycket om, men skulle gärna hitta några nya och se om det finns något nytt att fastna för?! Har du något bra tips på en härlig blogg som du brukar läsa (förutom min då hahahaha)?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers