Fler boknördar

11/19/2008 08:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag var ju på en jobbgrej idag i egenskap av projektledare för ett datasystem vi ska införa på mitt jobb. Träffade en riktigt supertrevlig kvinna och när jag skulle gå från mötet så kom hon med en bok. "Här, låna den här tills vi träffs nästa gång. Den här boken är bara SÅ bra, den handlar egentligen inte om något men den är helt ljuvlig". Så nu sitter jag här med en alldeles ljuvlig bok att läsa, som har fått kritik i stil med:

"Det är en vacker bok, impregnerad av längtan"

"...kan vara den vackraste roman jag läst. Någonsin."

Ska bara läsa ut tegelstenen jag håller på med!

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Petra on 19 november 2008 kl. 23:37

Vad roligt! Ska bli spännande att höra vad du tycker sen =)

Och lycka till i min tetävling!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers