SKOR...

1/24/2008 03:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Du har väl inte missat sko-outlet.se?! En ny webbutik som säljer märkesskor till superpriser. Upp till 87% rabatt faktiskt. Supernice för mig som bara älskar skor men hellre köper riktigt bra skor som håller länge än billiga skor (som dessutom inte går att använda då man får ont i fötterna. Just nu har sko-outlet.se ett helt gäng med fins skor jag skulle kunna tänka mig:

4103_s 3126_s 4391_s 4377_s 4386_s   från London Rebel, Underground, Donna Girl, b.young och Blend till exempel...

Däremot så har jag beställt ett par Dr Martens. Det blir min kloka investering, därför att det blir mina promenadskor så jag kan komma ut lite! Skadar inte att de dessutom är skitsnygga! Bild på dem kommer senare dock.

(Bilder från http://sko-outlet.se)

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers