Godmorgon!

1/03/2008 10:28:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


För några år sen, innan mitt hästuppehåll, så red jag för tränare minst en gång i veckan. Ofta åkte jag till stan för att träna, en resa på 8 mil enkel väg. Riktigt ambitiös var man då (och alltid fattig). Men jag hade så roligt och lärde mig så otroligt mycket (mer) under den perioden än vad jag någonsin skulle ha lärt mig bara hemma. Då var det också nödvändigt, både för mitt yrke då jag skulle utbilda och inspirera andra, och för egen del då jag hade en unghäst att utbilda. Nu är det lite stiltje kan man säga! Men nu har jag anmält mig till en träning i slutet av januari! Fatta så roligt! Jag är helt supertaggad... Sen får vi se om jag hinner med någon fler sväng innan gumman blir för tjock och tung... Kul ska det bli i alla fall. Så nu blir det hårdträning...nej då, men jag hoppas vädret håller i sig så det inte blir någon "blia", så ridbanan håller ihop för nu är den riktigt bra (bortsett från de snödrivor johan gjort och glömt ta bort med slungan). Idag blir det ungefär som igår, hästar och promenad, håller på med ett litet projekt här hemma också...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers