Nytt försök!

1/05/2008 05:52:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Prövade lägga ut ett inlägg tidigare men det sket sig! Typiskt. Anyway, projektet är i stort klart! Jag hoppas ni inte har för stora förväntingar...det är nog mest spännande för oss! Från en början var det så hemligt att inte ens Johan visste om det! När han kom hem från jobbet så hade jag slitit ner alla tapeter i husets hjärta, hallen som leder till alla rum. "ska vi tapetsera imorgon då?" så han bara...hehe. Så gör man om man vill få något gjort! Fast själva tapetserandet har jag fått göra som alltid, men med god assistans. Nu spikar Johan lister och det är också han som sköter det elektriska. Nu ska bara mina snygga ikealampor upp så är allt klart. Kan nästan inte med ord beskriva hur skönt det är att ha blivit av med de äckliga gula tapeterna, och istället fått upp nya fräscha vita tapeter med silverränder! Jättesnyggt! Blev mycket ljusare. Även badrumsfönstren har fått sig en omgång (som synes på bilden för er som säg hur det såg ut innan) och lite annat småfix i badrummet. Nu ska bara toastol och handfat monteras! Imorgon, kanske? Lovar att lägga ut bättre bilder på bygget när jag har tillgång till en dator!

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 5 januari 2008 kl. 19:11

Heja Heja Hanna!! Vad ni är duktiga! När ni är klar i Ulriks är ni välkomna hit och börja!!

Comment by Hanna on 7 januari 2008 kl. 17:21

Haha, men vi blir nog aldrig KLARA på riktigt!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers