Skit också

1/12/2008 12:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Nu är jag less. Less på att fatta alla beslut, ta alla initiativ. Jag säger upp mig. Jag till inte vara chef längre. Mannen på bilden får ta över. Han får ta hand om ekonomi, hushåll och underhåll så kan jag lulla omkring utan stress, oro eller bekymmer och bara göra det jag blir tillsagd. Och skulle jag någon gång ta ett eget initiativ så förväntar jag mig givetvis beröm eftersom jag varit duktig och gjort det samma som chefen gör 25 gånger om dagen utan att någon ens reagerar. Visst låter det fint? God natt på er!

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 12 januari 2008 kl. 12:39

Så otroligt igenkännande!

Anonym on 12 januari 2008 kl. 13:03

Håller med dig! :)
Har alltid sagt att i mitt nästa liv ska jag vara karl.....

/A

Comment by Hanna on 13 januari 2008 kl. 19:08

j: Ja visst är det haha!

A: Ja man kunde ju få prova byta roller en dag i alla fall!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers