Äntligen slipper jag den store sadisten!

1/29/2008 08:24:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det är min tandläkare jag menar. Ingen annan. He he. Nu är det klart å betalt så nu slipper jag gå dit på ett helt år. Snacka om det har varit ångest och några sömnlösa nätter. Hoppas vår dotter slipper ha sådana skrotiga tänder. Nu har jag i alla fall dragit ut den andra tanden och jag var så nervös! Förra gången var ju verkligen inte rolig alltså och jag trodde det skulle bli ännu värre denna gång. Men icket. Det sa typ plupp och tanden var ute. 

Idag har Olivia varit hos morfar och mormor och jag har suttit hemma och pluggat. Det känder verkligen jättekonstigt att vara här hemma utan henne. Men sen jag väl kom igång med studierna så har jag inte rört mig ur fläcken och då flyger iden och hon kom hem igen. Sovandes. Men nu har vi haft mys hela kvällen, jag och flickan, eftersom pappan är på hockey i schtaan. Imorgon tänker jag vara ledig med min tös, vi ska gå och bada, sen ska jag rida en sväng då hon sover. Härligt!

Nu funderar jag på om jag ska slötitta på TV, läsa en bok eller fortsätta med rapporten som nästan är helt klar? Kanske gör jag det sista, det är så skönt att få klart och det går fort när man är varm i kläderna... 

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers