Dag 5 - nytt år

1/01/2008 03:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Så där ja...om någon håller räkningen så borde det kanske vara dag 6 nu MEN nyårsaftonen blev ett undantag i min annars så strikta vardag just nu. Dag 4 var hur lätt som helst. Jag hade inget godissug what so ever, knaprade inte ens nötter...jätteskönt. Igår "fuskade" jag ju, men det var planerat, men av bara mat och mörkchokladgodis, gick inte loss på mat riktigt sött. Så det känns ok, särskilt som jag inte har något sug idag... Allt är städat efter nyårsfesten, stallet är klart och jag ligger i soffan och ser på tv! Det händer minsann inte varje dag (faktiskt sant, brukar se tv i sängen innan jag ska sova så det blir inte många timmar i veckan...). Johan skottar ridbanan, och har kört in lite ved så han är faktiskt hemma och inte ute så jobb!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers