Denna veckan

1/14/2008 06:15:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Idag är det måndag och måndagar är bra dagar. Då är Johan hemma och helgen känns lite längre. Johan mår mycket bättre idag, nu på eftermiddagen har han till och med verkat feberfri! Än så länge så har ingen av oss flickor några känningar - skönt! I veckan har vi inte planerat in något utöver det vanliga. Möjligen en tripp till stan mot slutet av veckan. Ska hämta en dator också, får se när det blir. Det har verkligen varit skönt utan... men den behövs. Imorgon kanske. Har ju ett projekt att börja med. Jag ska även börja titta lite på kurser inför höstterminen då jag har eget val. Frågan är om jag ska rikta in mig på alkohol och droger, eller organisation, ledarskap och projektledning... Eller något annat intressant inom HR... Jag funderar även på ett litet bloggprojekt som jag tänkt dra igång någon gång. Ska börja fila på idéer. Dessutom så har jag en rapport att skriva klar från vårterminens praktik. Så det blir väl att ta tag i lite kontorsjobb i veckan då jag har lite tid över. Vad gör du i veckan?

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 14 januari 2008 kl. 23:51

Glassar, tränar, äter, lever o jobbar en stund mot slutet av veckan :P

Anonym on 15 januari 2008 kl. 08:57

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Comment by Hanna on 16 januari 2008 kl. 10:47

Låter inte helt fel :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers