Ordning och reda?

1/28/2008 08:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Första skoldagen idag kan man väl nästan säga. Har suttit sedan mitt på dagen och jobbat. Tänkte jag skulle göra en sak i taget! Det går ju som det går...

Idag har jag

- jobbat med min rapport från praktiken (kompletternade uppgift eftersom jag var höggravid då den skulle redovisas i juni och inte ville dra iväg till Sundsvall och föda där)

- haft möte med min kära klasskompis som bor i Danmark. Vi har beslutat oss för att samarbeta på C-uppsatsen. Det kommer att bli jättebra eftersom vi jobbat en hel del ihop, samt har samma ambitionsnivå!

- Gått igenom och försökt första den uppgift med kvantitativ ansats som vi ska göra nu under första delen av metodikkursen. Någon som kan statistikprogrammet SPSS? Well, har lite litteratur på ingående som kan hjälpa till. Och en sambo som tycker sånt där är KUL?!!

Imorgon ska jag försöka få ner ytterligare några timmar,  då ska jag förmodligen vara nästan lika splittrad. Målet är att få klart kompletteringen och att försöka förstå ststistikuppgiften. Men först ska jag till tandläkaren (hjälphjälphjälp) för sista gången på väldigt länge hoppas jag och sedan ska Olivia vara med morfar (och enarmade mormor haha) på eftermiddagen så jag får jobba ifred.

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 29 januari 2008 kl. 07:32

Det verkar minsann som om flitets ljus brinner i Ulriks!! Du har sådana spännande ord som man knappt vet vad dom betyder....=)
Skönt att Pion är på G igen, Jilma har gett Quickstep ett nytt ansikte, skritta är ju dumt när man kan dansa fram efter vägarna!! Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers