En sån dag!

1/05/2008 01:34:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Ojoj idag har vi jobbat hela dan! Bra blir det och nu fattas bara lite detaljarbete så är det klart. Nej, det är inte badrummet! Bilder kommer på hemliga projektet imorgon när det är klart! Jag lovar. Idag (eh igår...) Fyller systeryster år och hade vi inte varit så himla fattiga så hade vi tagit en tripp söderut för att gratulera tanten och käka lite tårta. För de som äter tårta förstås. Jag har ju några dagar kvar innan min diet blir mer normal igen. Men det går så bra och jag är så duktig ska ni veta! Inget fusk alls ju. Nej, nu börjar det väl vara dags även för den här unga snärtan att börja tänka på refrängen. Fattas inte hur vi orkar vara uppe så här sent varje kväll. Det är egentligen helt emot mina principer och strider nu allt jag lärt mig att hålla på som vi gör så nu får det bli skärpning! Man kan ju inte vara utbränd själv när man börjar jobba med de som är det. Fast det kanske vore en bra erfarenhet. Nej, bättre att leta som man lär och efter snart 5 års universitetsstudier så här man väl lärt sig både det ena och det andra... Nog svamlat, godnatt mina vänner! Hanna

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 5 januari 2008 kl. 11:33

Gaahhh!! Jag är så nyfiken på erat hemliga projekt...håll mig inte på sträckbänken för länge =)

Comment by P@rtyplupp on 5 januari 2008 kl. 15:42

*spännande spännande*
...väntar förväntansfullt till morrondagen!!
Ciao!

Comment by Hanna on 7 januari 2008 kl. 17:38

Ja nu har ni ju sett resultatet redan :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers