Ridväder!

1/08/2008 02:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Idag är det perfekt ridväder. I alla fall för oss här uppe på kullen. En minusgrad, kanske lite lätt vind och snöfall. Snön klabbar inte och det är varken för varmt eller för kallt. Men nu får det minsann inte bli en grad varmare! Idag passade jag på att jobba igenom gumman ordentligt, började med min nya uppvärmning "pärlbandet", och serpentiner. Sedan jobbade vi med lite enkla byten i serpentinerna och öppnor i travarbetet. Jag tycker det är roligt att hitta på nya övningar och testa dem så att jag kan använda dem om jag någon gång ska ha träning. Nu längtar jag däremot efter att få lite inspiration och idéer från annat håll! Men det är ju ett par veckor kvar...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers