Lördag.

1/26/2008 04:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jaha då var vi ensamma hemma - IGEN. Denna veckan har verkligen inte varit rolig alltså. Olivia tror nog att hennes pappa har flyttat för han är ALDRIG hemma. Eller inne åtminstone. Först var han borta från Måndag och hon hälsade honom med ett illtjut när dom tillslut träffades på torsdag eftermiddag. På kvällen hade han hockey så det blev inte lång stund... Igår så slutade han tidigt men for ut och skottade snö, och körde in en bal till hästarna. Traktorjäv.... bråkade så det tog hela dagen och hela kvällen. Idag fortsatt skottande och nu - hockeymatch. Det är såklart inte bara Olivia som saknar honom.... VI SAKNAR DIG!!! Nu hoppas vi på INGEN mer snö i vinter. Mamman och Pappan skulle behöva umgås lite också ibland. Och mamman skulle behöva få lite egen tid eftersom hon och flickan varit oskiljaktiga sedan flickan blev sjuk för en och en halv vecka sedan. Imorgon hoppas jag dock att vi kan få komma ut med skotern en stund. Skulle behöva lite barnvakt. Så vi får köra in oss innan flickan ska med på tur. Morfar jobbar natt så han måste ju få sova, mormor har bara en arm och det räcker inte så det beror på var morbrorn ska göra till exempel? Aja, det löser sig.. Nu ska vi i alla fall åka in till ridklubben en sväng, jag och min lilla flicka. Kolla in den där tränaren jag skulle ridit för - se om hon verkar bra eller... Kan faktisskti inte tänka mig ett bättre lördagsnöje just nu (ja det skulle vara ridningen då).

 

Ha en trevlig Helg!

Etiketter: , ,

4 hälsningar:

Anonym on 26 januari 2008 kl. 16:16

Jadu..morbrorn hade tänkt hinna träna en stund på dagen, sen ör det middag hos svärmor sen blir de basplågeri en stund..Men träningen kan vänta om d krisar..Men ja har ju bonusmostern hemma oxo så de löser sig nog!

Comment by Hanna on 26 januari 2008 kl. 22:08

Ja vi ska ju inte vara ute heela dagen! Men det där har vi ju löst redan hoppas jag ;) Lilla kommar imorrn en stund, vi orkar nog inte så länge hahahaha!

Anonym on 26 januari 2008 kl. 23:52

nä ni e ju gammla som gatan :P

Anonym on 27 januari 2008 kl. 10:58

Vi finns ju också!! Danne har sagt att han är såååå sugen på att vara barnvakt!! Ja åtminstone jag skulle då tycka det vore kalaskul!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers