Så där ja.

1/22/2008 01:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag dragit i lite trådar. Jag har ju velat lite hit och dit, söka jobb, gå skola eller vara ledig som planerat. Har i och för sig inte beslutat mig för något ännu MEN jobbet har jag strukit. Ska jag göra något så ska jag satsa på att få skolan klar. Det saknas ju så lite! En termin och jag skulle kunna ta ut en examen. Jag tror dock att jag vill läsa sista terminen (som då blir till hösten) också och komplettera mina kunskaper, men jag skulle ju definitivt kunna börja jobba! Kursen som börjar nu är ju på C-nivå så det krävs ganska mycket engagemang. Men man kunde ju försöka i alla fall och går det inte, jag då har man ju ialla fall kvar de poäng man tagit. Nu väntar jag bara på lite svar från de personer jag kontaktat så får vi se hur jag gör. C-kursen startar officiellt imorgon.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers