Mitt 2007

1/01/2008 11:53:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Alexandra har bidragit med denna lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket: graviditet (OK hann ju med det under slutet av 2006 också), förlossning och så blev jag mamma...

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja ett par (och jag själv)

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?

Inga. Tråkigt nog.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Jag vill ha mer tid och mer ork.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

25 juni. Olivias födelsedag...

8. Vad var din största framgång 2007?
Olivia..nej det blir lte för enformigt känner jag. Att jag fortfarande inte har bommat en enda tenta sedan jag började med mina universitetsstudier för fyra år sedan, OCH att jag tagit ett steg i rätt riktning mot mitt eget lilla avelsstall.

9. Största misstaget?

Det här var en jättesvår fråga. Antagligen något impulsköp jag gjort..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej

11. Bästa köpet?

Barnvagnen som var superbillig och som vi är mycket nöjda med.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Huslån!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja. Gissa... (Olivia såklart)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

I april så hittade jag en låt på Youtube som är sjukt bra. Nu före jul så gjordes den som en cover i Sverige, (inte alls lika bra) och den kommer att släppas här av originalartisten i vår. Ni som sett Idol har hört den i olika tappningar... Jason Mraz, I'm Yours. Den är jag fortfarande inte ett dugg less på!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har definitivt varit gladare. Har inte alls haft lika många dalar som jag brukar.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit av livet och vår lilla familj.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Städat.

18. Hur tillbringade du julen?

Här hemma med min familj och hemma hos Johans familj.

19. Blev du kär i år?

Ja i Olivia (och i Leo)

20. Hur många one night stands?

0 (Räknas inte jag säger Johan nu haha...han vet inte vad en One night.. är?)

21. Favoritprogram på TV?

Idol!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej. Jag hatar ingen

23. Bästa boken du läste i år?

Marian Keyes, Är det någon där...är en av MÅNGA. Men hon är alltid bra. Tragiskt men skrivet med humor.

24. Största musikaliska upptäckten?

Jason?

25. Något du önskade dig och fick?

Olivia (enformigt, jag vet)

26. Något du önskade dig men inte fick?

Johan hehehe.

27. Årets bästa film?

Har nog inte sett någon av årets filmer

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Var här hemma och hade kalas med familj och vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tveksamt

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Jättetråkig. Eller min stil har väl varit en jättemage halva året och småfet andra halvan haha.

31. Vad fick dig att må bra?

Olivia, Johan, hästarna och bloggandet. Skriva är alltid bra.

32. Vem saknade du?

Mina vänner från Härnösandstiden har jag saknat mycket.

33. De bästa nya människorna du träffade?

Olivia.


Kopiera gärna listan du med!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers