Sigbritt!

1/20/2008 04:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

och Kjell From.

(internt skämt)

Jag har just haft ett litet sammanbrott och är inte munter just nu. Vad gör man när någon sliter häcken av sig för ens skull - och så blir det inte bra. Inte bra alls. Resultatet är så dåligt så det kunde lika gärna vara ogjort faktiskt - eller så var det till och med bättre innan. Och personen i fråga är själv nöjd och stolt och säger att "den här gången får du inte klaga". Samtidigt som jag inte kan förstå hur man inte kan se att det inte blev bra. Vad gör man då, kan någon svara på det? Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. För jag vill inte klaga, och jag vet hur lång tid det har tagit. Men jag har ju ingen nytta av det och jag behöver det verkligen OCH JAG KAN INTE GÖRA DET SJÄLV... Skit också!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers