Godmorgon!

1/02/2008 10:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Nytt år. Det nya året har börjat bra på alla fronter så jag hoppas den trenden fortsätter. Igår var vi hemma hela dagen - det vore kul om vi kunde vara hemma mer. Vi hade tid att bara ta det lugnt, umgås med varandra och andra och till och med slappa framför tvn. Det är eftersträvansvärt. Samtidigt så fick vi ändå en hel del gjort! Olivia sov bra, natt som dag och där emellan var hon glad och nöjd. Jag hoppas vi kan fortsätta på denna linje i vår vardag under det nya året. Tyvärr har det varit lite för mycket mot slutet. Annars har jag inget nyårslöfte. Har du något nyårslöfte? Idag blir det inget bad tyvärr, vi kom igång lite för sent (den nya laid-back attityden kanske?). Däremot så är ridbanan nyskottad så det blir nog en vända där bara Olivia får sova en stund mitt på dagen. Godmorgon!

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Martina on 2 januari 2008 kl. 21:03

Go kväll!
Jag och flickorna var på badet idag, vi trodde att ni skulle vara där också... Men, men, vi ska nog dit nästa onsdag också! Nyårslöfte... Ja jag ser ju att du har tjuvstartat med vårat deal, så får man väl inte göra?!? ;) Men mitt nyårslöfte för i år blev i alla fall att bli mer miljömedveten! Det känns verkligen som det är dags att ta sitt ansvar! Nåja,nu ska jag slänga mig i soffan med stickningen efter en sen ridtur och tömkörning med lilleman! Kram

Anonym on 3 januari 2008 kl. 13:59

Men äsch då! Så typiskt. Vi får se till att pallra oss dit nästa vecka då. Tjuvstart...du får se det som att jag skaffar lite erfarenhet inför det som komma skall helt enkel! :) tycker det var ett bra nyårslöfte - jag har hållit på med miljötänket nästan ett år sedan jag skrev på ett löfte. Man får ta det stegvis liksom, det finns mycket man kan göra. Än så länge så har det bara varit positivt - mer pengar över varje månad! :-D
Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers