Den perfekta kombinationen

1/13/2008 11:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


En flicka som varit ute i kylan och sedan duschat i kallvatten och en kokhet pojke som legat under flera lager filtar hela kvällen. Hoppas bara hans hjärta klarar chocken när jag stoppar in mina iskalla fötter under täcket... Allt är inte helt ok med den magsjuke med andra ord. Han kom in med frossa när han kört traktor en stund och jag lät honom inte gå ut igen efter en lång varm dusch (vilken förklarar min hem kalldusch). Istället fick han soffläge, filtar, nyponsoppa, och jag och Olivisen for på middag hos mormor och morfar. Nu har alltså en feber infunnit sig och Johan har nästan accepterat att han faktiskt inte är bakis... Ha ha. Imorgon blir det lugnt läge för honom. Själv tänker jag utnyttja det fina snötäcket på ridbanan och longera båda hästarna så de får plumsa! Håll tummarna för att Olivia slipper bli sjuk, det vore så jobbigt för mammahjärtat. God natt!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 14 januari 2008 kl. 00:29

Usch...magsjuka är inte skoj =( Hoppas han kryar på sig och att ni andra slipper bli sjuka, Önskar det fanns ett vaccin mot den där himla sjukan!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers