Dag...vad det nu blir, 11 tror jag!

1/07/2008 06:00:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu är jag nästan normal igen. Igår tog vi ett beslut att nu får det vara nog!

Sötsuget är borta som jag ville och banta vill jag inte riktigt ännu eftersom Olivias huvudföda fortfarande består av mammamaten. Viktigast är ju att hon får må bra och får i sig BRA mat - inte mammas gamla skräp... Så nu satsar jag på att äta bra och hålla matchvikt och undvika godiset bara fram till dess att jag och Martina kör igång på allvar! Skönt... började vara riktigt less på ägg i alla dess former och wokade grönsaker som tillbehör till allt kött. När vi kör igång så är ju juldepressionen (alltså det faktum att vi är panka efter allt firande och klappar) över och då kan man ha mycket större variation på maten. Lättare att vara inspirerad då.

(Läskigt hur mycket vikt man kan tappa på bara några dagar. Hoppas och tror att det är mest vätska för annars blir man ju nervös - det kan inte vara hälsosamt)

Hanna

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 8 januari 2008 kl. 18:43

Får man fråga hur mycket du gått ner? *nyfiken*

Comment by Hanna on 10 januari 2008 kl. 20:58

4-5 kilo ungefär och det var första vackan seda lade jag ner det där med vägning.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers