God morgon

1/21/2008 11:15:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ny vecka. Alla problem från gårdagen är förhoppningsvis lösta. Jag fick plocka fram diplomaten inom mig...

Nu har J åkt så nu har vi pappafritt i några dar...vad ska vi då hitta på för bus? Vi får väl se...

Lite piggare idag, så nu ska jag ut i stallet, ska bli så skönt! Hoppas ridbanan inte är för halkig bara. Förhoppningsvis har den klarat sig bra.

Tror vi åker in till Norsjö i afton, behöver handla lite och så kan vi hälsa på mormor som har det lite trist med en nyop. axel. Ska ju om i Finnäs i kväll dessutom.

Vad gör du idag?

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 21 januari 2008 kl. 14:36

ska alldeless strax åka och träna och sedan bär det av på jobbet :P har btw sökt jobb som handledare som va ute på kommun nu..man vet aldrig vad det kan va för skoj :P

Comment by Hanna on 21 januari 2008 kl. 15:22

haha ja jag övervägde ju å söka föreståndare,,,då skulle jag bli din chef hihi..

Anonym on 22 januari 2008 kl. 15:40

de vore ju förfärligt :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers