Produkttest!

1/24/2008 04:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så där ja, då har man testat lite produkter då.

Först ut är Vitaminsprayen från Håkansson. Den är ju till exempel bra att ha under maken så den sitter bättre, och att återfukta ansiktet under dagen när man sitter framför skärm. Kan säga att den är superhärlig, doftar milt och gott och man känner sig superfräsch. Lätt beroendeframkallande skulle jag tro. Jag har ju sprayer i olika varianter, har dock inte hunnit prova skillnaderna. Kiwi, till exempel, lär ju ska göra huden matt och dra ihop porer medan passionfrukt återfuktar på djupet och ger ett lagom matt resultat. Det får jag dock återkomma till.

Jag har även testat Blushern från Susan Posnick (Lilly). Men herregud så himmelskt bra den var då. Man blir ju nästan religiös! Jag valde färgen lilly som passade perfekt till min hy - tur det. Det är omöjligt att misslyckas när man lägger på den, det kan inte bli för mycket och det är superenkelt att få ett perfekt resultat. Och mineralerna smälter som in i hyn så man känner sig inte sådär "sminkad". När får jag testa foundation???

Då har vi då kommit fram till mascaran från Blinc! Idag är ju bästa dagen att testa en mascara, full snöstorm - blötsnö dessutom. Jag har varit ute i, jag har gnuggat ögonen och verkligen testat den. Och vad händer? Jo, mascaran sitter precis som jag satte på den i morse. Det är helt sjukt faktiskt. Nu återstår bara att se om det går lika lätt att få av den utan irriterade ögon. Då blir det toppbetyg vill jag lova, på vilken skala som helst.

 

Jag kunde inte vara mer nöjd med mina inköp! Ge mig ett presentkort på Modemecka!!

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 24 januari 2008 kl. 17:23

"Först ut är Vitaminsprayen från Håkansson. Den är ju till exempel bra att ha under maken så den sitter bättre"

ja jag erkänner..ja fick fundera ett tag innan ja fatta de där..fick en skum bild att man hade det under sin man, men de stämde inte riktigt..

Sen när ja kom på de så låg jag dubbelvikt en stund o tänkte för mig själv "att man kan man va så j***a dum, ja som alltid har stenkoll på ord och meningssammansättningar" :P

Anonym on 24 januari 2008 kl. 17:42

Oj oj oj vad det verkar hända saker i Ulriks!! Du vet, man hänger inte med alltså! Synd att ni inte kunde vara med på träningen, hade ju vart kul att se dig ocjh Pion in action så att säga... Hoppas det blir bättre!! Ska gå in och kika på den mascaran, verkar ju kalasis!!!

Comment by Hanna on 24 januari 2008 kl. 21:04

Lillebror: Hahahahahahaha jo det blev ju riktigt roligt...

hanna: Ja jag är lite deppad men men, sånt är hästlivet. Man vet aldrig.

Ja kolla in mascaran, jag är helnöjd! (om det nu inte framgick)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers