Riva

1/27/2008 01:29:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Det har är min gamla katt Riva. Hon är världens goaste, klok som få och så liten att det är lätt att ta henne för en ungkatt. Men hon är född den 1 juli 1998. Hon kan lägga sig på kommando, älskar ostkrokar och har ett busryck varje kväll. Då hon bodde hos mig var det alltid klockan 23. Hon är en storjägare, men på vintern går hon bara inte ut! Hennes barn heter Ragge, Dumle, Mysan, Kalle River och Baileys. Riva har alltid varit min ögonsten, men hon har bott hos min lillebror dom senaste åren, där har hon det gött!

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 27 januari 2008 kl. 20:34

Glöm inte att hon även älskar mattes blommor (tuggar gärna på dom), och hon är fruktansvärt galen i oliver (fråga mig inte varför)!! Och ja..rejset varje kväll är typ kl 02.00 - 03.00..Och gärna i husse o mattes säng ett par svängar!

Comment by Hanna on 27 januari 2008 kl. 21:32

sen slickar hon på allting precis varje onsdag, hon har fött i mitt knä (under mitt täcke) mitt i natten och...det var nåt mer jag tänkte på. Också. Hm.

Anonym on 27 januari 2008 kl. 22:39

Slickandet och framförallt pratet kan driva en till vansinne :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers