What a perfect day!

9/10/2008 03:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag ska säga en sak, och det är att jag är så trött just nu. Vi kom i säng SENT igår, och av någon anledning (Olivia) så rinde alarmet på min telefon tidigt i morse! Hon brås på mormor. Duktig på att trycka på knapparna...

Morgonen började ju med en rödbetskrasch, sen blev det bad. Det var i och för sig riktigt trevligt, och jag fick äntligen träffa lilla I som badade och som Olivia visst tyckte var så söt.

20080730425 Olivia fick massor med beröm för sin fina baddräkt!

När jag kommer hem efter badet och ska vila, eftersom jag är så trött, så har Ballefjanten öppnat kökskåpet och dragit ut alla sopor. Så det blev lite städning.... Sedan kastade jag i mig lite mat och la mig på soffan. Då vaknade såklart Olivia som inte alls tänkte sova länge idag.

Eftersom Olivia vaknade för tidigt, men vägrade somna om, så var hon trött och kinkig så vi tog en promenad till hästarna som fick sin mat. Sen gick vi tillbaka till kycklingarna och såg till dem. Det hela tog kanske 45 minuter och Baloo följde med oss hela tiden. När vi går in så springer han raka spåret genom huset till nästa ytterdörr - och kräks. Inte populär hund just nu i det här sällskapet.

Så nu har jag städat för tredje gången idag...ögonen går i kors och nu ska jag laga mat med Olivia hängandes på höften eftersom jag inte får släppa henne. Hon är minst lika trött... Mat måste vi fixa tills pappa kommer hem idag eftersom han har hockeyn klockan halv sex och sedan har vi core klockan sju.

Nej, nog med gnäll bara att sätta igång...

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers