Oh my god!

9/03/2008 01:44:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Av en ren SLUMP (ryggläge+värmedyna+ösregn - vad annat kan man göra när man inte ens orkar hålla upp en bok) så slog jag på TV:n. Reklam var det som alltid och vad får jag se? IDOL börjar ju om. IKVÄLL! Oh my god... jag hade inte en susning... Men nu har jag tryckt på inspelningsknappen så jag kan se när jag vill och har tid. Vad skulle jag göra utan min Boxer Navigator? Inte se på TV i alla fall. Nu börjar TV-säsongen om och efterom vi i princip aldrig slår på TV:n mer än en stund precis innan vi går och lägger oss, så är det helt suveränt att kunna se favoritprogrammen just då. Utan reklam.

 

På tal om IDOL ska det bli spännande att se den nya juryn "in action". Juryn är viktig i IDOL-konceptet. Kommer att bli svårt att ersätta gamla juryn...

Halleluja.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers